20 جوان برتر فصل 2013/14 بوندس لیگا (2)

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طرفداری - با نگاهی اجمالی به بوندس لیگا ده ها ستاره جوان را خواهیم دید که در چند سال اخیر از آکادمی های این کشور به سطح اول فوتبال آلمان رسیده اند. توماس مولر در بایرن مونیخ، ماریو گوتزه در دورتموند و یولین دراکسلر در شالکه را می توان نمونه های بارز این روند دانست.

بها دادن به جوانان باعث شده است نوعی شور و اشتیاق در بازیکن های رده های پایین آلمان ایجاد شود و برای رسیدن به مراحل بالاتر و حرفه ای شدن تلاش بیشتری انجام دهند.
این مقاله که بر گرفته از سایت Bleacherreport است، به بررسی 20 جوان برتر زیر 20 سال این فصل بوندس لیگا می پردازد که انتظار می رود در فصول آینده به ستاره هایی جدید در فوتبال آلمان تبدیل شوند.

 

13 - امره جان (بایرلورکوزن)

جان پرورش یافته آکادمی بایرن مونیخ هست اما در این فصل با قرادادی قرضی و بلندمدت به لورکوزن منتقل شد. با انتقال به لورکوزن شانس بازیکردن این هافبک 19 ساله بیشتر شده است. اما با وجود هافبک های میانی مطرحی مثل لارس بندر، گونزالو کاسترو، اشتفان رینارتز و زایمون رولفز نمی توان انتظار داشت جان در ترکیب اصلی جایی برای خود پیدا کند. جان با توجه به شرایط فیزیکی مناسب و شرایط فنی بالایش می تواند به یکی از ارکان تیم ملی آلمان در آینده تبدیل شود.


 

 

12 - یولین دراکسلر (شالکه 04)

دراکسلر را می توان مستعدترین بازیکن نسل خود در فوتبال اروپا دانست. این فصل سومین فصل حضور این بازیکن 19 ساله در ترکیب شالکه هست. فصل قبل یکی از بهترین بازیکن های شالکه شناخته شد و در بیشتر بازی های این تیم به عنوان بازیکن اصلی به میدان رفت. دراکسلر با بازی های درخشان در فصل قبل توانست به تیم ملی آلمان هم راه یابد. او توانایی بازی در وینگر راست و چپ و همچنین بازی کردن به عنوان هافبک طراح را داراست.

 

11 - ماروین دوکش (بروسیا دورتموند)

دوکش سال قبل به عنوان یکی از چهره های نوظهور فوتبال آلمان شناخته شد. در فصل 2010/11 در بازی های باشگاهی و ملی موفق به زدن 51 گل شد. با این درخشش خیره کننده به تیم دوم دورتموند در دسته 3 آلمان پیوست. در اولین سال حضور خود در تیم دوم دورتموند در 18 بازی 7 گل برای این تیم به ثمر رساند، البته به دلیل مصدومیت قسمت عمده ای از فصل را از دست داد
اکنون با پیوستن او به تیم اصلی دورتموند فرصتی مناسب برای این مهاجم با استعداد فوتبال آلمان مهیا شده است.


 

 

 10 - ماتیاس گینتر (فرایبورگ)

گینتر نامی آشنا برای هوادران بوندس لیگا است . اولین بار در 2012 برای فرایبورگ در بوندس لیگا به میدان رفت در حالی که فقط 2 روز بود 18 ساله شده بود.
گینتر در  رده های زیر 18 سال و زیر 19 سال برنده جایزه فریتز والتر (جایزه بهترین بازیکن جوان سال فوتبال آلمان) شد و نشان داد ستاره ای جدید در فوتبال آلمان در حال ظهور است. گینتر توانایی بازی به عنوان مدافع میانی و هافبک دفاعی را داراست. در نقل و انتقالات این فصل آرسنال یکی از مشتریان پر و پا قرص گینتر بود ولی موفق به جذبش نشد.

 

9 - لئون گورتسکا (شالکه 04)

از کاپیتان سابق تیم زیر 17 ساله های آلمان به عنوان یکی از بازیکنان آینده دار فوتبال آلمان یاد می شود. این هافبک 18 ساله فصل قبل در بوندس لیگا 2 در تیم بوخوم درخششی چشمگیر داشت و باعث شد این فصل به شالکه منتقل شود . گورتسکا در گلزنکیرشن باید برای بازی در پست هافبک میانی با جرمن جونز، رومن نویشتادر و مارکو هوگر رقابت بکند و اگر بخواهد یک خط جلوتر بازی کند باید دراکسلر و بواتنگ را پشت سر بگذارد. گر چه به نظر می رسد کار گورتسکا در شالکه سخت باشد اما شانس بازی کردن او زیاد است. از خصوصیات بارز بازی او می توان به شوت های محکم و ضربات آزاد دقیق اشاره کرد.

 

8 - پیر امیل هویبرگ (بایرن مونیخ)

این هافبک 18 ساله دانمارکی در میان بازیکنان سرشناس بایرن در خط هافبک شانسی برای بازی کردن ندارد. اما به نظر می رسد گواردیولا با ترجیح دادن او به جان، به این بازیکن جوان اعتقاد ویژه ای دارد. هویبرگ فصل گذشته چند بار شانس حضور در ترکیب بایرن را پیدا کرد. ستاره تیم زیر 21 ساله های دانمارک به دلیل مصدومیت فعلا نمی تواند به میدان برود و در بازگشتش شانس خیلی کمی برای به میدان رفتن دارد.


 

 

7 - سباستیان کرک (فرایبورگ)

بازیکن مستعد فرایبورگ فصل قبل در بازی مقابل بایرن مونیخ اولین بازی خود در بوندس لیگا را تجربه کرد. کرک در تیم دوم فرایبورگ در دسته 3 آلمان در چند بازی درخشش قابل توجهی داشت و همین باعث شد به ترکیب تیم اصلی وارد شود. کرک بیشتر به عنوان هافبک هجومی بازی می کند و انتظار می رود در این فصل بوندس لیگا شانس بالایی برای بازی کردن داشته باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 20 شهريور 1392برچسب:, ] [ 17:59 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 45
بازدید دیروز : 105
بازدید هفته : 158
بازدید ماه : 150
بازدید کل : 30521
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1